Ostutingimused

Veebipoe miirand.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Miirand OÜ
asukohaga .Lääne-Viru maakond, Kadrina vald, Härjadi küla, Tiigikalda-1, 45208
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel. Miirand OÜ on käibemaksukohuslane (KMKR nr EE102228706) Kõik veebipoes toodud hinnad sisaldavad käibemaksu 20%. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Ostude hinnale lisandub transpordi hind vastavalt Ostja valitud tarneviisile (Itella SmartPost , Omniva pakiautomaat , Omniva kullerteenus.). Üle 50 € tellimuste puhul on pakiautomaadiga saatmine tasuta. NB! Hinnad kehtivad Eesti-sisese saatmise puhul.

Valides tarne viisiks (Tulen ise järgi), saab kauba kätte ette helistades nr:+37253345103 Lääne-Virumaalt Haljalast


Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist.
Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita
nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse
ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.
Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel,
teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba
kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Makseviiside kirjeldus ja valuuta

Veebipoes saab tasuda läbi Paypal i. ja Maksekeskus AS Eesti interneti pangalinkidega (Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop, Pocopay ). Arveldamise valuuta on Euro.

Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse:Eesti
Eestisisesed laos olevad saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-2 tööpäeva jooksul alates
müügilepingu jõustumist.(Eeldatav tarne aeg on märkitud toote juurde.) Väljaspool Eestis toimub kohaletoimetamine 30 kalendripäevajooksul.
Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul
[olenevalt toodetest ei pruugi ostjal taganemise õigust olla, vastavad tooted ja teenused
tuleb sellisel juhul loetleda ning need peavad vastama võl aõigus seaduse § 53 lg-s 4
loetletud tingimustele].
Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on
vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba
testimiseks füüsilises poes.
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja
toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus
alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, ning saata see e-posti aadressile hiljemalt 14 päeva jooksul
kauba kättesaamisest.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb
asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et
ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14
päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja
tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb
toimub varem.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja
kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama
kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind
veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Pretensiooni esitamise õigus
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates ekirja aadressile :info@miirand.eevõi helistada telefonil: 53345103
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või
asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada,
tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas
vormis 15 päeva jooksul.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili
aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.

Veebipood on isikuandmete vastutav töötleja, Veebipood edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötlejale Maksekeskus AS-le.

Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada
kaupa.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui
ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada
oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes
sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@miirand.ee
helistada telefonil:53345103
või
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik
pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud
lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.